6713 sayılı Kolluk Gözetim Komisyonu Kurulması Hakkında Kanunun Uygulanmasına Dair Yönetmelik kapsamında Kolluk Görevlilerinin hukuka aykırı eylem, tutum veya davranışları ile kolluk görevlileri hakkındaki memnuniyet bildirimlerinize yönelik İçişleri Bakanlığımızca “Kolluk, Gözetim, Şikayet ve İhbar Sistemi” 02 Ocak 2020 tarihi itibariyle yürürlüğe girerek merkezi kayıt sistemi kullanıma açılmıştır.
Valilik ve Kaymakamlık bünyelerinde Kolluk Şikayet Büroları kurularak kolluk personeli hakkındaki ihbar, şikayet ve memnuniyet bildirimleri kayıt altına alınmaya başlanılmıştır.
Bu kapsamda siz vatandaşlarımızın bildirimlerinizi Kaymakamlığımıza ve/veya kolluk birimlerimize yazılı veya sözlü olarak doğrudan yapılabileceğiniz gibi, telefon, mektup, faks veya elektronik posta yolu ile daha kolay yapabilmeniz için örnek formlar aşağıya sunulmuştur.
Kolluk Personeli Memnuniyet Formu için tıklayınız.
Kolluk Personeli İhbar/Şikayet Formu için tıklayınız.